Taneční kroužek

Cíle vzdělávání:
  • seznamovat s vybranými technikami současného tance
  • vést k poznání pohybových zákonitostí lidského těla a vztahů jeho jednotlivých částí
  • vést ke schopnosti sebevyjádření prostřednictvím tance a schopnosti kooperovat s jinými tanečníky při pohybovém vyjádření zadaného tématu
  • umožnit porozumět a objevit vlastní pohybové schopnosti a ty rozvíjet
Získané znalosti, dovednosti s postoje pro život - klíčové kompetence:
  • zvyšuje si pohyblivost celého těla
  • koordinuje pohyb končetin
  • získává schopnost samostatného tanečního vyjádření na danou hudbu
  • orientuje se v základních taneční technikách a prvcích
  • chápe tanec jako prostředek komunikace mezi lidmi i vyjádření svých pocitů
  • používá tanec a pohyb k relaxaci a k udržení svého tělesného zdraví.a kondice
  • rozvíjí dovednost interpretovat krátké taneční variace
  • stanoví si cíle vycházející z potřeb vlastních i potřeb kolektivu
  • tvořivě přistupuje k nácviku tance pro představení, přehlídky
Obsah vzdělávání:

- vedení ke správnému držení těla se správným dýcháním
- osvojování si koordinovaného pohybu
- orientace v prostoru
- rozvíjení estetické cítění
- sladění pohybu s hudbou
- vyjádření svých pocitů pohybem sladěných s hudbou
- seznámení s různými krokovými variacemi navazujícími na aerobiční cvičení
- nacvičení kroku poskočného-2/4 takt a valčíkového-3/4 takt (jednotlivci i ve dvojicích, trojicích)
- seznámení i s jinými druhy tance (charleston)
- nácvik aerobiční skladby
- nácvik tanečku ve 2/4 a 3/4 taktu

Integrovaný tanec

Cíle vzdělávání:
  • seznamovat s vybranými technikami současného tance
  • vést k poznání pohybových zákonitostí lidského těla a vztahů jednotlivých jeho částí
  • vést ke schopnosti sebevyjádření prostřednictvím tance
  • umožnit porozumět a objevit vlastní pohybové schopnosti a ty rozvíjet
  • pomáhat indikovat a odstraňovat špatné pohybové návyky
  • vybavit technicky a připravit pro případnou interpretaci a tvorbu tanečních představení .
  • umožnit vzájemné poznávání zdravých a tělesně postižených lidí z pohledu pohybových možností a dovedností
  • vést handicapované členy k objevování vlastního pohybového repertoáru
Získané znalosti , dovednosti a postoje pro život - klíčové kompetence:
  • využívá taneční a pohybové dovednosti, které využívá i v běžném životě.
  • snižuje obavu tanečního kontaktu s handicapovanými.
  • zvyšuje důvěru postižených ve vlastní pohybové schopnosti
  • zvyšuje pohyblivost celého těla
  • koordinuje pohyb končetin a celého tělo
  • orientuje se v tanečních technikách improvizace
  • chápe tanec jako prostředek komunikace mezi lidmi
  • používá tanec a pohyb k relaxaci
  • motivuje se pro další učení
  • rozvíjí a prohlubuje dovednosti v procesu tréninků,propojuje je s již nabytými dovednostmi
  • využívá své individuální schopnosti a získané dovednosti při samostatném řešení problémů
  • orientuje se v nově vzniklých situacích a reaguje na ně
  • posuzuje své reálné fyzické a duševní možnosti, je schopen sebereflexe
Obsah vzdělávání:

- osvojování správného držení těla se správným dýcháním
- koordinace pohybu
- orientace v prostoru
- estetické cítění
- sladění pohybu s hudbou
- vyjádření svých pocitů pohybem sladěných s hudbou
- seznámení s různými krokovými variacemi navazujícími na aerobiční cvičení
- nacvičení kroku poskočného-2/4 takt a valčíkového-3/4 takt (jednotlivci i ve dvojicích, trojicích)
- seznámení i s jinými druhy tance (charleston)
- nácvik aerobiční skladby
- nácvik tanečku ve 2/4 a 3/4 taktu

 

KALENDÁŘ

středa 21. února 2018

svátek má Lenka

POČASÍ

počasí dnes/zítra
počasí zítra/pozítří
počasí pozítří/popozítří
 

NÁVŠTĚVNOST

Dnes: 15

Celkem: 87425

Logo ZŠ